Kreativshop.no - butikken for de kreative
0,00,-
Lukk
Handlekurven er tom

Subtotal: 0,00,-

Kvalitetsprodukter · Vipps, kort, faktura og Paypal

Åpningstider påske!

Vi har åpen butikk som vanlig man-ons fra 10-16 og lørdag fra 10-14 i påskeuken!

Frakt & retur

Vi har avtale med både Posten og MyPack og du velger selv
hvilken måte du ønsker 
å få tilsendt pakken på. Frakten prises etter Postens/Postnords satser. vi tilbyr gratis frakt til privatpersoner i Norge (ikke Svalbard) ved bestilling over 2000 kr og disse pakkene blir sendt med Postnord.


Pakke i postkassen

Vi sender "Pakke i postkassen" og det sendes som vanlig brevpost og postbudet leverer

pakken i postkassen. Fra juli 2020 vil brevpakke/pakke i postkassen bli bare levert annenhver dag og det vil da

forsinke leveringene alt etter hvor du bor.  Hvis pakken ikke får plass i postkassen mottar du en SMS eller epost fra Posten,

med melding om at pakken kan hentes på postkontoret eller Post i Butikk.

En bør beregne minst 3-4 dager leveringstid på disse pakkene.

Ordren din kommer som et vanlig brev og det tilbys sporing på denne tjenesten.

For å sikre at dine sendinger blir behandlet så raskt og
effektivt som mulig, er korrekt navn og adresse til mottaker
viktig. Postadresse må være leveringsadresse, dvs postkasse
eller postboks (hvor man normalt får levert brevposten). 


Servicepakke/Mypack med sporing

Disse pakkene har en fremsendingstid på 1-5 dager avhengig
av hvor du befinner deg i landet. Alle Postens sporingspakker kan
spores på Posten.no og på Postnord.no for Mypack-pakkene.

Retur:

Returfrakt må du selv bekoste med mindre varen er defekt
eller vi har levert feil vare. Retur skal sendes som brev eller
pakke, ikke som oppkrav

Har du ikke mottatt mail eller sms pga. feil oppgitte opplysninger
står du fremdeles ansvarlig for å hente ut pakken i tideHusk at
du når som helst etter bestilling kan ta kontakt med oss for å få
informasjon om bestillingen din. Denne informasjonen vises her 
under kjøpsbetingelser, under kjøpsprosessen i handlekurven samt
på mail du mottar ved sendingsbekreftelseBetales ikke gebyr for
uavhentet pakke innen forfallsdato -
overføres fakturaen til inkasso for videre behandling. 

Uavhentede pakker
Dersom du bestiller hos oss og velger leveringsmetoden servicepakke,
og pakken ikke passer i din postkasse, har vi oppfylt vår del av 
kjøpsavtalen når pakken er levert til ditt lokale postkontor. Det er da
ditt ansvar som kunde å hente ut pakken innen fristen
.

Dersom du ikke henter pakken og forholder deg ellers helt passiv, vil dette
ikke gi oss noen indikasjoner om hvorfor pakken ikke er hentet. Du vil da
ikke ha oppfylt kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven §11
og §13, og mister således retten til å gå fra avtalen. 


Du vil da bli belastet for uavhentede pakke med et gebyr på inntil ca 500 kr.
Dette dekker fraktkostnad vi har hatt for tur/retur, behandling av returpakken
samt faktueringskostnader + et gebyr på 250 kr.

Du er selv ansvarlig for at kontaktinformasjonen du har oppgitt på ordren din
er riktig. 

Trykk ENTER for å søke