Handlekurv


Handlekurven er tom

0,-

0,-

Inkl. mva. - Ekskl. frakt

Frakt & retur

Vi har avtale med både Posten og MyPack og du velger selv
hvilken måte du ønsker 
å få tilsendt pakken på. 

Brevpost eller A-Post er fremme dagen etter den sendes
de aller fleste steder i landet. På noen få strekninger vil
det ta 2 dager etter at de har kommet posten i hende.
Ordren din kommer som et vanlig brev og det tilbys 
ikke pakkesporing på denne tjenesten.

For å sikre at dine sendinger blir behandlet så raskt og
effektivt som mulig, er korrekt navn og adresse til mottaker
viktig. Postadresse må være leveringsadresse, dvs postkasse
eller postboks (hvor man normalt får levert brevposten). 

Dersom sendingen ikke får plass i postkasse eller postboks
må mottaker normalt hente sendingen på postkontoret.
På flere sentrale steder kan mottaker nå også få sendingen
kjørt hjem. 

Hvis A-post leveranser forsvinner i postgangen tar vi ikke
ansvar for eventuelle bortkomne pakker. Sending skjer på
eget ansvar.Vi prøver selvklart etter beste evne, med å
hjelpe til å finne pakken om den skulle bli borte i posten.

Pakke med sporing

Disse pakkene har en fremsendingstid på 1-5 dager avhengig
av hvor du befinner deg i landet. Alle Norgespakker kan
spores på Posten.no og gir deg derfor helt sikker levering.

 

Retur:

Returfrakt må du selv bekoste med mindre varen er defekt
eller vi har levert feil vare. Retur skal sendes som brev eller
pakke, ikke som oppkrav

Har du ikke mottatt mail eller sms pga. feil oppgitte opplysninger
står du fremdeles ansvarlig for å hente ut pakken i tideHusk at
du når som helst etter bestilling kan ta kontakt med oss for å få
informasjon om bestillingen din. Denne informasjonen vises her 
under kjøpsbetingelser, under kjøpsprosessen i handlekurven samt
på mail du mottar ved sendingsbekreftelseBetales ikke gebyr for
uavhentet pakke innen forfallsdato -
overføres fakturaen til inkasso for videre behandling. 

Uavhentede pakker
Dersom du bestiller hos oss og velger leveringsmetoden servicepakke,
og pakken ikke passer i din postkasse, har vi oppfylt vår del av 
kjøpsavtalen når pakken er levert til ditt lokale postkontor. Det er da
ditt ansvar som kunde å hente ut pakken innen 14 dager etter pakkens
ankomst på postkontoret.

Dersom du ikke henter pakken og forholder deg ellers helt passiv, vil dette
ikke gi oss noen indikasjoner om hvorfor pakken ikke er hentet. Du vil da
ikke ha oppfylt kravene som stilles til deg i henhold til Angrerettloven §11
og §13, og mister således retten til å gå fra avtalen. 


Du vil da bli belastet for uavhentede pakke med et gebyr på inntil ca 500 kr.
Dette dekker fraktkostnad vi har hatt for tur/retur, behandling av returpakken
samt faktueringskostnader + et gebyr på 250 kr.

Du er selv ansvarlig for at kontaktinformasjonen du har oppgitt på ordren din
er riktig.